مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-22اقتصادي

سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای، پیگیری قضایی دارد


رییس پلیس گمرک امنیت اقتصادی فراجا سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای برای فرار مالیاتی را تخلف دانست و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی و فساد اقتصادی از اولویت های پلیس در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی است و در این زمینه با کسی شوخی نداریم.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس گمرک امنیت اقتصادی فراجا سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای برای فرار مالیاتی را تخلف دانست و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی و فساد اقتصادی از اولویت های پلیس در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی است و در این زمینه با کسی شوخی نداریم.

سرهنگ مهدی قدمی بعد از ظهر چهارشنبه، اول آذرماه در نشست با تجار و بازرگانان شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه قانون حرف اول می زند و پلیس امنیت اقتصادی وظیفه نظارتی و همچنین ظابطی را دارد و اجازه فساد اقتصادی را نخواهیم داد، اظهار کرد: پیگیری و مقابله با فساد اقتصادی وظیفه پلیس امنیت اقتصادی است و یکی از موضوعاتی که دشمن با نفوذ، قصد ضربه زدن به کشور را دارد، بخش اقتصاد است.

وی هدف از شکل گیری پلیس اقتصادی در کشور را اجرای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: پلیس امنیت اقتصادی همواره سعی دارد تا با عملکرد صحیح و درست بتواند منویات معظم له را جامه عمل بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای، پیگیری قضایی دارد

سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای، پیگیری قضایی دارد